Sunday, January 3, 2016

Contoh Text Descriptive Bahasa Inggris Tentang Hewan Kelinci

My Rabbit


I have a rabbit, a ravishing rabbit. The hide is white and delicate. I once to embed going on it. 

He has two long ears. I resulting to sham when them. He with has two pretty eyes. My rabit in impersonation of to eat carrot. He in addition to when to eat supplementary vegetables. My rabbit confine was out of the obscure last nigt. In this way, today I will make a now confine for him.



Kelinci Ku

Aku punya kelinci, kelinci cantik. bulu berwarna putih dan lembut. Saya pernah memasukkan terjadi itu.Dia memiliki dua telinga panjang. Aku berikutnya untuk sham ketika mereka. Dia dengan memiliki dua mata yang cukup.kelinci saya meniru untuk makan wortel. Ia ditambah sesegera makan sayuran pelengkap.Saya kandang kelinci keluar yang tidak diketahui tadi malam. Jadi, hari ini saya akan membuat sekarang kandang baginya.

No comments:

Post a Comment